Saturday, December 17, 2016

Inspiration | 14 x mijn favorites in huis

Heerlijk om met dit weer in je huisje bezig te zijn! Er is een nieuw tapijt en een nieuwe bank onderweg en ik kan niet wachten om mijn huis een make-over te geven. Nu heb ik de afgelopen tijd al wat leuke interieur spulletjes geshopt en gekregen van mijn lieve mama en vrienden. Ik laat mijn definitieve home-make over binnenkort zien.Maar hier alvast de aankopen die ik de afgelopen tijd heb gedaan en waar ik deze gescoord heb;-) 

Cactus: Tuinland | Kaartje: Laif & Nuver | kaarsjes houder: Vesta

Huisjes: Madam Stoltz
Merry Christmas slinger: Madam Stoltz



Lijstjes: Ikea

Plant: van mijn mama;-)

Lijstjes: Ikea | Letters: Vesta | Konijn: Toy Toy Groningen

Lichtbox: alittlelovelycompany | lijstje: Sissy-Boy | Mand en vaasje: Action

Wereldkaart: ANWB

Cadeaupapier opberger: Mama

Vaas: Bloomingville | Vingerplant: Laif & Nuver

Kaartje: Laif & Nuver | Veertjes houder: Papa gemaakt

Kaartje: Laif & Nuver | Doosje en lijstje: Loods 5

Tafeltje grijs: Mama | Kaarsenhouder: Hema | Tafeltje wit: Praxis

Allemaal cadeautjes:D onder andere van Pluk Amsterdam en sostrene grene

No comments: