Tuesday, April 19, 2016

Hotspot Groningen | Pernikkel

Vorige week ben ik samen met mijn vriend gaan lunchen bij Pernikkel. Ik was hier al super vaak langs gefietst en had me al een tijd geleden voorgenomen om er eens te gaan lunchen. Ik had een lekker vers gebakken broodje met olijventapenade, mozzarella en spianata romana. Mijn vriend nam de lente burger en ook hier heb ik een heerlijk hapje van gehad. Pernikkel heeft eenvoudige gerechten en hebben een menu dat elke week wisselt. Zo kunnen ze alles zelf maken en koken met de producten die op dat moment in het seizoen zijn. Zelf raakte ik ook geïnspireerd door hun eenvoudige gerechten! Heet water met gember en citroen met een beetje honing is zo simpel en zo lekker. Ook de uitstaling van het restaurant vind ik erg hip en gezellig. Zeker een plekje om terug te komen.







No comments: